Uppsamlings möte med hela "cirkusen"

Igår var det alltså dags för det läskiga mötet med försäkringskassan, jobbet, facket och rehabteamet. Kommer nog ihåg ungefär hälften av det som sas, sen sov jag nästan 5 timmar när jag kom hem. Blev oerhört förvånad hur utmattad jag blev av att sitta och prata i ett par timmar! Hur ofta hör man talas om någon som inte får återgå så snabbt som hon vill till jobbet! Fast jag vet att de har rätt, bättre att skynda långsamt än att springa in i väggen och fastna där. Men jag vill komma ur min sjukskrivning, inte direkt en dröm att kunna lägga ett år som sjukskriven till sitt CV... Planen blev iaf 8 veckor rehab, nytt uppsamlingsmöte, 2 veckor för att pröva ut arbetsuppgifter (min gamla tjänst som nattportier är borttagen) och sen ca 3,5 månader för att bestämma vilken nivå jag ska återgå till, 25-74%. Ska bli intressant att börja rehab nästa vecka iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0