Lycka!

Ibland är det jobbigt att vara mamma.

Sovmorgon är något man bara drömmer om, att bara ligga i sängen och strunta i dagen är oxå ett minne blott. Spontaniteten har svårt att få plats i ens liv, allt måste vara planerat och strukturerat och ens liv kretsar kring denna lilla människa som kommit in i ens liv. Hjärtat har placerats utanför kroppen och man oroar sig så man får ont i magen när hon är sjuk.
Men vad skulle mitt liv vara värt utan henne? Finns det något bättre än när hon somnar i ens famn? Eller när hon väcker en med en blöt puss och ropar "mamma"! eller när jag jobbat natt och hon jublar av lycka när hon ser mig :)

Hon är ganska så smart denna lilla tös, förutom att hon vet hur man slår på och av Wii:et och trycker ut skivorna, så har hon nu lärt sig att hon måste ta och slå på strömbrytaren innan hon kan slå på datorn, och slå av datorn och slå på den igen....!

Jag älskar dig din underbara lilla busunge!

Kommentarer
Postat av: Zara

Känner igen allt du säger , dom små liven är smartare än vad man tror=)

2010-05-17 @ 21:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0