Nyår!

Ja det var ju ett tag sedan, men jag ligger lite efter just nu, jobbar på att komma ifatt!

Den dagen spenderades med en god middag följt av Elinas underbara kladdkaka, mums! Efter middagen bar det av till Zara, Chrille och lilla söta Milly där tolvslaget firades :)

Eira var som vanligt en liten ängel, en svår sövd ängel dock :P Fast det är väl inte så konstigt när man är hos främmande och det finns så mycket att titta på, inte vill man väl sova då? ;P

Här är lite bilder, måste bli bättre på att ta såna tror jag bestämt!


Min älskade Martin :)

Den fagra Elina och hennes Mark!

Henke, med köksmundering, men jag tror bestämt det var någon annan som lagade maten? ;P

Och självklart fick min älskade lilla Eira sitta med till bords, det blev dock rödspätta och fralla för henne, mamma delade visst inte med sig av den goda oxfilén ;P

Höll nästan på att glömma... Eira fick även ärva en gåstol från Milly. Den är helt underbar och hon älskar den! :)
Tack så väldigt mycket Zara, Chrille och Milly!

Kommentarer
Postat av: elina

Bah, vad var det där för en bild?!

Eira var iaf supersöt som vanligt! :D

2010-01-04 @ 20:01:41
URL: http://lajnala.blogg.se/
Postat av: Zara

VARSÅGOD kul att hon gillar den =)

2010-01-07 @ 11:46:11
URL: http://millybus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0