Eiras nya vrålåk!

Ja vi råkade visst komma hem med en ny barnvagn! Men gud så bra den är! Inte alls lika tung som den andra och mycket lättare att fälla ihop osv...



Så om det är nån som vill köpa vår gamla gosiga, men lite tyngre vagn så säljs den för 1800:- ! :)

Sedan stötte vi på en konstig karl som viftade ihärdigt åt oss, sen insåg jag att det bara var Petter. Men jag har inte fått mycket sömn inatt och då funkar inte alltid den där saken i huvet så bra... :P

Vi lyckades tom hitta en vinterjacka till den kräsna Martin så han slipper frysa, token... gå i sommarjacka mitt i vintern... söderbo ajaj... jaja det ska vi väl bota! :)

Sen hann vi med en tur till Scandic och hälsade på Fia, fast den egentliga orsaken var ju att jag skulle presentera mig för repan där :) Hoppas det går bra!

Kommentarer
Postat av: kiki

Äntligen händer det lite här! :D Snygg vagn, grön å allt :) Hittat nån köpare till den gamla än?

2010-01-07 @ 02:36:17
URL: http://varulven.blogg.se/
Postat av: Zara

Åh Ni har köpt likadan vagn som vi har=) emmaljunga Scooter helt toppen.Vi har en Gul. Dock vägrar MIlly åka i den eftersom hon vill fortfarande se oss när hon är i vagnen. väldigt jobbigt så nu har vi tre vagnar som hon helst inte vill åka i...

2010-01-07 @ 11:43:50
URL: http://millybus.blogspot.com
Postat av: elina

Du är jättefin på kortet!

2010-01-07 @ 18:03:22
URL: http://lajnala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0