Den årliga middagen med gänget!

Efter Tjejkvällen var det dags för den traditionsenliga julmiddagen med "gänget"!

Det blir ju ingen julmat, men vi går ut alla, snackar skit och äter på någon lämplig restaurang :) En väldigt bra tradition måste jag säga!

Iår blev det på Baan Thai i Luleå och det var sjuukt kallt att gå den korta biten från det varma p-garaget till restaurangen, och Martin vägrade sätta på sig en vinterjacka... Söderbo... Jaja han lär sig säkert så småning om.... hoppas jag iaf :P

Jag smaskade i mig Fyra små thailändska rätter följt av friterade jordgubbar med glass, helt galet gott var det, men jag kunde nog rulla hem utan bilens hjälp kändes det som :P

Här är en bild på mig och Elina (snodd från Kickis blogg eftersom jag inte kom ihåg kameran...:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0