Barnmat

När vi bodde i det lilla hålet i Lidköping så fick Eira nöja sig med burkmat, det fanns helt enkelt inte plats att göra något. Jag satt t.ex. alltid och vispade i vardagsrummet, så igår när jag gjorde det var Martin tvungen att fråga om det var av vana. För visst vet jag att vi har ett riktigt kök nu? ;P

Men nu när vi flyttat upp så har jag börjat göra hemmagjord mat till lillpigan. Dels för att det blir godare, sen känns det nyttigare(?) och så är det framför allt mycket billigare!


Detta blev resultatet av dagens barnmatskok. Det är inte så finpuréat som det ser ut... och för er som inte ser kan jag säga att det är korv med grönsaker! Eira älskar detta! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0