-35 grader blev silverpilens fall...

Kom knappt iväg till jobbet imorse... det var lite kallt ute. Eller som alla gäster som tog sig in på Bodensia sa "här var det myggfritt!" :P

När jag sedan skulle pallra mig hem så ville dock inte min lilla silverpil starta... hade ltie motorvärmarproblem... suck... tänkte en massa fula ord som jag inte tänker skriva här, gnork!!!

Meen som tur var så kunde Chrille hjälpa mig med bilen, Tusen tack! Vet inte vad jag skulle ha gjort utan dig! Eller jo, jag skulle ha fått sitta och vänta i några timmar till innan pappsen skulle kunnat hjälpa, mycket skönt att slippa detta dock! :)

Har iaf jobbat första passet på Bodensia idag, det var ganska kul faktiskt även omd et var några år sedan, allt är ombyggt och jag kände mig som en virrpanna helatiden :P Ska gå ett pass till imorrn, sen blir det utan backup till helgen. Kommer nog gå bra! Kändes inte ens läskigt att vara utan lillpigan så länge :)

Men imorrn tar jag bussen... Chrille kan ju inte hjälpa mig varje dag :P

Kommentarer
Postat av: elina

Kanske skönt att börja jobba lite igen? =)

2010-01-07 @ 21:14:53
URL: http://lajnala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0