Grattis Eira!

För ett år sedan den 2 April 2009 kl 10:05 såg min älskade lilla Eira Kim Vilja Larsson dagens ljus för första gången! En liten skit på knappt 2 kilo var det som tittade fram. Liten men stark! Så här såg hon ut när hon var alldeles "nykläckt!"

Så här liten var hon, och så här stor var hennes mamma! (jag...gaah!)

Fullt med sladdar och slangar när vi var inlagda på neo.

Här 5 månader gammal och uppe på dundret i pappas trygga famn!

Här på tåget i mammas famn :)

På promenad med mamma en mysig höstdag.


Badat!


Mamma har gjort en riktigt smaskig maräng tårta till bara mig!!!


Och så här ser mor och dotter ut efter ett år! (batteriet i kameran tog slut... annars hade vi tagit lite fler bilder att sätta ut! ;)
















Kommentarer
Postat av: Emma

Hurra hurra hurra!

2010-04-02 @ 20:42:50
URL: http://emmasblogg.berkman.se/
Postat av: mysnea

Grattis från mig!

2010-04-04 @ 17:23:02
URL: http://harligajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0