Vår bil är allergisk mot mig...

Så har vi än en gång lämnat in vår bil på verkstan eftersom fläkten inte fungerade. Vi har ju gjort detta flera gånger och fått svar att det inte finns något fel och vid något tillfälle har de bytt spjällmotorer osv... Men varje gång vi får tillbaka bilen så slutar fläkten igen! Den brukar fungera direkt när vi får tillbaka den och vi har kännt oss som idioter.... Så förra veckan när vi lämnade in bilen så krävde jag att de skulle komma ut i bilen och titta och tror ni inte att fläktjäveln (ursäkta ordvalet) startade! Stod på mig att den inte fungerat nyss så de tog in den iaf. Men så imorse ringde de och sa att de inte hittat något fel! Och denna gång har de kört den i flera dagar för att vara på den säkra sidan. Min käre sambo satte sig i bilen och jo fläkten fungerade! Sen gick han i med nyckel till hyrbilen vi fått låna och jag satte mig i bilen, vad tror ni händer? Jo fläkten fungerar inte! Den är faen allergisk mot mig tror jag! Så vi ber dem komma och kolla igen och tala om för oss vad som är fel, fast denna gång kvarstår fläktfelet när de tittar på bilen. Vilket kändes väldigt skönt! Var rädd att dn skulle starta igen! Jag vill att den ska fungera tro inget annat, men det känns bra att få bevisa att vi inte är dumma i huvet! Han var helt stum! De hade ju testat bilen otaliga gånger under nästan en vecka! Så jag har konstaterat att bilen är allergisk mot mig! Suck... jaja de skulle försöka hitta en lösning tills på måndag, så vi får ju se hur det går. 

Det viktiga är iaf att vi inte är idioter som inte ens klarar av att slå på en fläkt! Och jag funderar på vad för slags kompensering jag har rätt att kräva eftersom vi fått lämna in bilen såå pass många gånger! Måste ringa konsumentverket!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0