Vaccinerade

Mhm vi kom krypandes med svansen mellan benen till BVC (vi sa ju nej i början) och vaccinerade oss alla igår. Eira var jätteduktig, mycket duktigare än mor sin.. hm... Speciellt efter som jag min klant frågade hur hon skulle sticka in sprutan. "Ska du kasta pil på mig?" Varav svaret blev..."....Öööööhmn... ja" Vilket jag visste, men det kändes värre när hon bekräftade det hela....!

Gjorde inte särskilt ont, men det är obehagligt med nålar.... usch!

Tyvärr verkar det som att Eira har blivit lite dålig, hon är dåsig och sover mest, men har inte särskilt mycket feber. Än iaf. Det kanske ändras. Får se om hon vill äta och framförallt dricka lite mer när hon vaknar.

Själv har jag bara lite huvudvärk och det kan jag leva med, bara lillpigan blir bättre så.

Vet fortfarande inte om vi gjort rätt.... usch för svininfluensan!

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag tyckte det var ett bra beslut, det blir nog bra det här:) vänta bara till ärmen börjar värka...jag kunde inte lyfta min i två dagar, fett jobbigt!

2009-11-26 @ 12:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0