Rensa huvudet

Nuförtiden har jag blivit så himla rastlös på dagarna, har liksom lite för mycket energi för det som finns att göra. Vilket har resulterat i att jag går minst 2 promenader om dagen med lillpigan min.
Det är dessutom ett bra sätt att rensa tankarna och få en liten "egentid". Nu är det ju ingen riktig egentid eftersom pigan följer med i vagnen, men jag behöver inte koncentrera all min uppmärksamhet på henne, hon är allt för upptagen med allt som sker omkring henne för att ta någon notis om mig, och sen så somnar hon :)
Så jag kan lugnt traska på som om jag var ensam på promenad och tänka på allt och inget. Sen har jag hört att det är bra för hälsan att gå ur och röra på sig oxå :P

Kommentarer
Postat av: Karin

jag visste inte att du hade blogg, vad kul:)



/Karin

2009-11-14 @ 12:09:30
Postat av: Karin

men vad är det som pågår, jag var ju inne och kommenterade här nyss och sen bara försvann kommentaren...eller jag ser den i alla fall inte. hur som helst så tycker jag det är kul att du bloggar kim:) /karin

2009-11-14 @ 13:58:14
Postat av: kim

Jo jag har börjat, men en vacker dag kanske jag lär mig lite om hur man fixar till den oxå... är verkligen urusel på sånt!

2009-11-15 @ 14:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0