Mumsigt LCHF Kaffe!

Men nu är det slut! :(

Varje morgon så slår jag igång kaffebryggarn och på spisen värmer jag grädde som jag vispar ihop med riktigt god grädde och gör sedan en latte av allt. Mums!! Sen gör jag det alltid med det goda lite lyxiga Irish cream kaffet som min söta Martin köpt åt mig, vilket gör det lite extra gott! ;) Ibland toppar jag även detta med lite spraygrädde! (Icas, den har minst Kolhydrater) Så lyxigt och gott att njuta av medans pigan sussar en stund på morgonen :)

Och nej det är inte för att jag äter LCHF som jag är orolig över om jag ska vaccinera lillpigan, jag tror inte att man blir odödlig av en fettbaserad livsstil. Men JAG mår mycket bättre och har så mycket mer energi! Eira äter en klart mer kolhydratbaserad kost än mig, men hon är liten och växer. Sen väljer jag bort vissa saker som jag inte anser att hon behöver så som pasta och ris, men jag skulle inte drömma om att börja ta bort potatis och morötter bara för att jag gör det!

Nu svävade jag iväg...  Älskar mitt morgon kaffe iaf! Men nu är det slut... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0