Mot soptippen och vidare

Min älskade Sambo är ganska så rolig ibland. Jag har under de senaste veckorna frågat honom om han plockat upp allt från vårt källarförråd som vi kan packa ner (så vi slipper det senare) och fått till svar att det endast är några flyttkartonger och ett bord kvar... Men var och varannan dag när jag undrar vart något är så är det visst i källaren... Men förutom det så är det tomt... så har det låtit några gånger nu... Så igår bad jag honom att hämta upp ALLT föruom bordet och det slutade med att han sprang ca 8-9 vändor med saker!!! Från vårt "tomma" förråd... knasbollen :P

Imorrn ska vi slänga ut en massa jädra möbler och skräp, ska bli såå skönt!

Känns som att vi bor i ett förråd nuförtiden!


Snart kommer det en tjej som ska hämta min hemska Ikeahylla som inte går att plocka isär, hon får den gratis så slipper vi ännu en grej att släpa iväg till soptippen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0