Lååååång natt



Jag älskar henne innerligt, men inatt var hon ganska så besvärlig, det lilla busfröet!
Både jag och Martin var uppe mer än vi låg ner och tillslut utbrast han " Varför kan inte klockan gå lite fortare så vi kan kliva upp? får ju ändå ingen sömn här!?" Kände nästan samma sak, vid fyra gav jag upp att sova och lät pigan leka med mig i sängen. Hennes favoriter nuförtiden är ett måttband och en liten råtta som hennes gudmor gett henne. Hon kanske blir sömmerska som du kicki? ;P

Nu sover hon iaf efter en liten promenad! :) Tror jag måste gå på en till dock, känns inte som att jag fått gå nog mycket idag!

Kommentarer
Postat av: Karin

det är ju tur att hon är söt i alla fall;)

2009-11-21 @ 13:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0