Sista mammaträffen idag :(

Vilket jag tycker är tråkigt... :(

Det har varit jättekul att träffa dem (nästan) varje vecka. Kommer att sakna dem väldigt mycket!

Sen fick jag (eller ja Eira fick :) Ett jättegulligt halsband som avskedspresent! Jag är ju som sagt inte så duktig på att fota, men halsbandet är vackert iaf :)

Hade inte en tanke på att det var sista gången innan jul (jag har ju flyttat sen, så de andra får fortsätta träffas utan mig), isåfall hade jag nog gjort små paket med mandelgodis som jag hade tänkt ge dem....

Om ni läser detta så ska ni veta att ni är helt underbara tjejer! :) Kram på er!!!


Kommentarer
Postat av: kiki

Vad fint!

2009-12-09 @ 20:48:10
URL: http://varulven.blogg.se/
Postat av: elina

Men Kim, Du har ju redan erfarenheter av att bli lite vimsig efter blodgivning. Så du vet ju att det inte är så farligt =) Det var ju inget märkvärdigt igen, bara se till att man är helt nyäten och druckit mycket vätska. Men det var lite obehagligt att tappa kontrollen på sig själv, inte självaste blodgivargrejen. Blink Hakuna mataata! ;)

Finast halsband förresten!

2009-12-09 @ 21:53:23
URL: http://lajnala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0